Eerstesteenlegging

Beste sympathisant van AKABE Heverlee en van scouts O.L.V. van Troost/Anne Frank,

We nodigen je graag uit voor een belangrijk moment in ons bouwproject: de eerstesteenlegging! Na maanden, zelfs jaren, van voorbereiding en inspanningen, is het eindelijk tijd om samen de start van de bouw te vieren.

We mogen ook aankondigen dat Dirk Vansina, Schepen van Jeugd en openbare werken, aanwezig zal zijn om deze mijlpaal met ons te delen.

Na de formele plechtigheid bieden we je graag de gelegenheid om te genieten van een informeel samenzijn met een drankje. Dit biedt de kans om met elkaar te praten, vragen te stellen en samen te toosten op de toekomst van onze scoutsgroepen.

Praktische informatie:
Datum: 25 november
Tijd: 15:00 – 16:00
Locatie: Naamsesteenweg 479, 3001 Leuven

We kijken uit naar jouw aanwezigheid en steun tijdens deze feestelijke gebeurtenis. Samen maken we van dit bouwproject een succes!

Een stevige linker,

De stuurgroep van het bouwproject “Samen Kan Best” van vzw Den Distel,