Jin

Bij de jin wordt een heel jaar door geld ingezameld om op buitenlands kamp te gaan. Vergaderingen worden vaak aangepast naargelang deze geldactiviteiten. Doordat de jin een kleine groep zijn, kunnen ze veel activiteiten doen die met grotere groepen onmogelijk zijn. Zo gaan ze vaak op uitstap naar andere steden of doen ze een heuse liftmarathon. In het jinjaar kiezen de leden ook vaak zelf hun vergaderingen en moeten ze zelf ook voor geldactiviteiten zorgen. Wat deze tak zo leuk maakt is de intieme sfeer en de hechte vriendschappen die eruit voortvloeien.

Scrol verder om te zien welke leiding in deze tak staat.

Jinleiding

Emma Lemmens