Kawellen

Kawellen hebben een onstuitbare drang naar beweging. Onze activiteiten zitten dan ook vaak barstensvol energie. Maar na een vermoeiend spel kan een kawel ook echt genieten van een rustig momentje. Een kawel is reeds een stuk zelfstandiger dan toen hij kapoen was. Ze worden steeds meer een echte scout: zo doen ze hun belofte, leren respectvol met de natuur omgaan en in groep te leven. Een kawel begint zijn plan te trekken, op straat, in de keuken en in het bos. Al deze vaardigheden neemt een kawel mee voor de rest van het leven.

Leiding

De kawellenleiding hebben allemaal een alias. We kiezen traditioneel voor karakters uit het Jungleboek. Kawellen doen uiteraard niets liever dan erachter te komen wat nu de ‘echte’ namen zijn en de leiding doet niets liever dan deze te ontkennen…

Scrol verder om te zien welke leiding in deze tak staat en hun contactgegevens te vinden.

Vergadering

Wij vergaderen elke zondag in het Paul van Ostaijenpark van 14.00 tot 17.30. Dit kan echter variëren. Als dit het geval is, staat het altijd in de eversprokkels of wordt er op tijd via mail verwittigd.
Eversprokkels is het boekje van onze scouts dat per trimester wordt uitgegeven. Hierin staat wat elke tak dit semester gaat doen.
Iedereen is altijd welkom om eens een vergadering uit te proberen!

Kawellenleiding

Lise Verherstraeten