Givers

Bij de givers worden de vriendschappen intenser en wordt de band met de leiding  persoonlijker.  Fantasie komt er niet veel meer voor, maar dit wordt vervangen door meer interactie en originaliteit. Een keer om de drie jaar gaat de hele givertak op buitenlands kamp. Op het einde van het derde jaar krijgen de leden hun voortotem: dit adjectief is een aanvulling op de totem en is een stuk specifieker. In de drie jaar tussen het krijgen van de totem en het krijgen van de voortotem zijn onze givers immers veel veranderd en de voortotem dient dan ook om deze verandering te ondersteunen.

Scrol verder om te zien welke leiding in deze tak staat.

Vergadering

Wij vergaderen elke zondag in het Paul van Ostaijenpark van 14.00 tot 17.30. Dit kan echter variƫren. Als dit het geval is, staat het altijd in de eversprokkels of wordt er op tijd via mail verwittigd.
Eversprokkels is het boekje van onze scouts dat per trimester wordt uitgegeven. Hierin staat wat elke tak dit semester gaat doen.
Iedereen is altijd welkom om eens een vergadering uit te proberen!

Lid worden

Als je lid wil worden, neem dan contact op met de groepsleiding of de takleiding. Je kunt ook gewoon langskomen tijdens een vergadering om met ons persoonlijk te komen spreken, of om meteen eens te proberen. De eerste drie keer ben je gratis verzekerd, daarna is een inschrijving nodig. Je kunt je als volwaardig lid best ook online bij Scouts en Gidsen Vlaanderen inschrijven. Dit doe je hier.

Giverleiding

Robbe Van Loon