Koffie en thee verkoop

Beste ouders en sympathisanten,

Dit jaar verkopen wij weer heerlijke thee en koffie om u te verwarmen tijdens de koude winterdagen die eraan komen! Heerlijk om te serveren bij het kerstfeest of als cadeautje te geven aan je favoriete familielid. Bovendien steunt u er de bouw van onze nieuwe lokalen mee, die 25 november van start gaat.

De KOFFIE bestellen wij bij “Ray and Jules”. Deze is traag geroosterd (100% op zonne-energie) en lokaal geproduceerd in de koffiebranderij in Beauvechain. Voor slechts €15 ontvangt u een proefpakket met 3×250 g koffie: 100% arabica, single origin koffies, uit Peru, Honduras en Guatemala. U hebt de keuze uit gemalen koffie of koffiebonen.

De THEE bestellen we bij “Onan” en kost per pakje 6€. U hebt de keuze uit 2 soorten (dit is losse thee):

• thee FULLY BERRY (50g): Hibiscus, appel, bosbes, vlierbes, papaja, rode bes
  • thee LAPACHO (50g): lapacho schors, verbena, rozenblad, passievrucht, abrikoos

Bestel via dit formulier je pakketjes en kom ze afhalen zondagmiddag 17 december tussen 12 en 14 uur aan de scoutslokalen in het Paul Van Ostaijenpark. Gelieve het juiste bedrag op voorhand te storten op BE06 7340 0192 1922 met vermelding “koffie/thee [uw naam]”.

!!!BESTELLINGEN KUNNEN GEPLAATST WORDEN T.E.M. 7 DECEMBER!!!

Al deze info staat ook nog eens in de google forms.

Alvast heel erg bedankt en een stevige linker,
de leidingsploeg van O.L.V. Troost & Anne Frank